Adwordsy, czy pozycjonowanie ?

2018-08-31 Łukasz Kamiński Projektowanie stron Internetowych Polska

Wiele osób miewa dylematy odnośnie sposobów promocji strony WWW. Rozważają one bardzo różne kroki, które mają poprawić efektywność ich starań. Największym a zarazem i odwiecznym dylematem jest odpowiednie wyważenie budżetu. Nakłady na promocję trzeba tak zbilansować, aby w efekcie osiągnąć jak największą  sprzedaż. Można to robić na wiele rozmaitych sposobów. Do dominujących metod, które mają na celu zwiększenie widoczności danej domeny zalicza się stosowanie reklamy kontekstowej i pozycjonowanie.

Rozpoczynając swoją przygodę z marketingiem Internetowym  warto wziąć pod uwagę wady i zalety tego typu rozwiązań. Mogą one wpłynąć na Państwa wybór i w efekcie przeobrazić się w strategię długofalową. Zobaczmy zatem, co mogą nam przynieść lub czym zaskoczyć wspomniane wcześniej solucje.

Adwordsy, czy pozycjonowanie ? Oto jest pytanie…

Zalety:

Wady:

Adwordsy, czy pozycjonowanie ?
Adwordsy, czy pozycjonowanie ?

Zalety:

Wady:

Podsumowanie:

W naszej ocenie, nikt przy zdrowych zmysłach nie doradzi Państwu co zrobić, aby marketing Internetowy przynosił zamierzony efekt. I skoro nie ma jednoznacznej odpowiedzi to chyba najlepiej pewne obszary promować za pomocą Adwordsów, a w pozostałych postarać się o jak najwyższe pozycje w Google.