Wiele osób, które zastanawiają się nad uruchomieniem strony WWW, kalkuluje czas, który będzie trzeba przeznaczyć na jej prowadzenie. Takie podejście jest całkiem słuszne i świadczy o odpowiedzialności za swój biznes. Nie wszystko trzeba jednak demonizować. Państwa nakłady może bowiem znacząco zmniejszyć wybór odpowiedniego skryptu, który będzie kanwą Państwa projektu.
W przypadku WordPress’a nie trzeba wcale przenosić gór, aby Państwa witryna mogła na siebie zarabiać. Platforma ta daje sposobność do przeprowadzenia wielu czynności z tak zwanego „automatu”. Do najważniejszych z nich zaliczyć możemy:
Ile czasu zajmuje prowadzenie strony WWW ?
Spis treści:
ukryj
- Przeprowadzanie aktualizacji – dobra platforma Internetowa to taka, który jest cały czas rozwijana. W przypadku stron budżetowych, jako taki jawi się właśnie WordPress. Aktualne wersje tego systemu pojawiają się w regularnych odstępach czasu. Mniej więcej 1 raz na 3 miesiące trzeba więc sprawdzić czy Państwa kod wymaga uaktualnienia. Samo wgranie nowych plików zajmuje nie więcej niż paręnaście minut, wraz z przygotowaniem ewentualnej kopii bazy danych.
- Dodawanie nowych treści – każda strona WWW powinna nie tylko sprawiać wrażenie aktualnej, ale również być takową w rzeczywistości. Dodawanie nowych postów lub zdjęć jest dość czasochłonne w sensie przygotowania odpowiednich materiałów. I z tego można jednak wybrnąć. Na rynku istnieje wiele firm, które świadczą usługi copywriterskie i dostarczą Państwu odpowiednie treści. Optymalne wydaje się przygotowanie co najmniej 2 nowych artykułów miesięcznie. Wprowadzenie zmian śmiało można powierzyć pracownikowi lub wykonać je własnym nakładem sił. Z reguły zajmuje ono tyle, co wypicie dobrej kawy.
- Rozwój projektu – bardzo często zdarza się, że podczas prowadzenia firmy najdzie nas ochota na zajęcie się e – biznesem. Wiele stron, które wcześniej zaprojektowaliśmy przeistoczyło się później w sklep online lub zaczęło sprzedawać towary i usługi w formie zbliżonej do sklepu Internetowego. Na szczęście WordPress umożliwia gładkie przejście ze zwykłej strony WWW do takiej, które może obsługiwać choćby płatności online. Takie pluginy jak choćby WooCommerce czy sleekStore to produkty, które ułatwiają przedsiębiorcom rozpoczęcie przygody z wysyłkową formą dystrybucji. Migracja w stronę platformy shoppingowej nie jest zatem niczym, co wymagałoby długich godzin ślęczenia przed monitorem.