Strona WWW to podstawowe narzędzie marketingowe dla każdej firmy. Jej brak praktycznie wyklucza dane przedsiębiorstwo w walce o zdobycie jak najszerszego grona klientów. Witryny Internetowe są wykorzystywane nie tylko przez wielki biznes, ale również przez mniejsze jednostki gospodarcze.
Dziś trudno wyobrazić sobie świat, który nagle przechodzi w tryb offline. Przestrzeń wirtualna jest dla nas głównym źródłem wiedzy o świecie. Nasze decyzje zakupowe są ściśle uzależnione od informacji umieszczonych w sieci. To właśnie nimi posiłkujemy się wydając pieniądze. Bardzo często widząc dane dobre w tradycyjnym sklepie, szukamy sposobów na jego korzystniejsze nabycie w Internecie. Jak zatem optymalnie wykorzystać stronę Internetową swojej firmy ? Poniżej przedstawiamy sposoby na efektywne wykorzystanie omawianego potencjału:
Efektywne wykorzystanie strony WWW
- Prowadź bloga, aby podtrzymać kontakt ze swoimi klientami – nie na darmo na naszej stronie WWW zgromadziliśmy ponad 150 postów. Bierzcie Państwo z nas przykład i publikujcie newsy dotyczące tematów około branżowych. Nie tylko zasłużycie sobie na miano ekspertów w danej dziedzinie, ale również zwiększycie ruch na swojej witrynie. Jak powszechnie wiadomo sprzedaż przez Internet jest ściśle uzależnione od liczby odwiedzających daną domenę. Roboty Google nie przejdą obojętnie wobec źródła, które sprawia wrażenie stale aktualnego. Pisanie po prostu się opłaci !!!
- Organizuj promocje i kuś swoich klientów – najlepszym sposobem nakłonienia klientów do określonych czynności zakupowych są promocje. Ważne, aby były one wiarygodne i zyskowne dla obu stron. Najlepsza oferta bowiem to taka, z której żadna ze stron nie jest do końca zadowolona. Brzmi to przewrotnie, ale takie są właśnie realia marketingu sieciowego. Umieszczanie newsów o promocjach za pomocą danych strukturalnych zapewni większą liczbę wizyt. Ta zaś wpłynie pozytywnie na ilość zawieranych translacji. Użytkownikom WordPressa polecamy wtyczkę „All in One Schema Rich Snippets”.
- Nie zapomnij o multimediach i działaniach w Social Media – nasze społeczeństwo powoli zmierza w stronę epoki kamienia łupanego. Podobnie jak w prehistorii i dziś bardziej wolimy oglądać niż czytać. Rysunki z jaskiń ery neolitu zostały zastąpione przez fotografie, filmiki oraz animacje. Czasem o zakupie danego przedmiotu lub usługi decyduje tak zwane pierwsze wrażenie czyli przysłowiowe „looknięcie”. Warto więc pamiętać o widzialnych składnikach strony WWW. Umieszczenie online zdjęć Państwa towarów sprawi, że wiele osób „zakocha się” w Państwa przedsiębiorstwie.