Etapy wdrożenia aplikacji “Moje Odpady”

2017-10-01 Netkreator Waste 24

Oprogramowanie „ Moje Odpady” na Androida oraz IOS powstało w celu usprawnienia kwestii administracyjnych związanych z wywozem nieczystości. Odbiorcami naszej aplikacji są mieszkańcy Gmin z całego kraju. Aby przeprowadzić wdrożenie narzędzia na podległym Państwu terenie, wystarczy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.

Procedura wdrożenia software’u jest prosta i przejrzysta. Wieloletnie doświadczenie, którym możemy się poszczycić sprawiło, że omawiany proces przebiega sprawnie i bezproblemowo. Wszelkie czynności związane z wprowadzeniem oprogramowania odbywają się podług następującego schematu:

Procedura związana z wdrożeniem aplikacji “Moje Odpady”

  1. Napisanie maila lub kontakt telefoniczny w celu poznania szczegółów współpracy z naszą firmą – jeśli wyrażacie Państwo gotowość do zainteresowania się naszym produktem, zapraszamy do kontaktu. Napisanie wiadomości z prośbą o ofertę będzie skutkować otrzymaniem specyfikacji „Moich Odpadów”. Mail zawierać będzie odnośniki do pobrania aplikacji, celem przeprowadzenia niezbędnych testów.
  2. Złożenie oferty cenowej – po pozytywnej weryfikacji produktu zaproponujemy Państwu abonament miesięczny za korzystanie z aplikacji w okresie objętym umową. Koszt zależny jest od liczby mieszkańców zameldowanych na danym obszarze. Zwykle nie powinien on być wyższy niż 1 grosz od osoby.
  3. Przesłanie draftu umowy – po zaakceptowaniu wspólnie poczynionych uzgodnień prześlemy do Państwa wzór umowy z prośbą o ewentualne uwagi i wypełnienie danych Zleceniodawcy. Tak przygotowany dokument będzie nakreślać zasady współdziałania. Po przeprowadzeniu ustaleń poprosimy Państwa o przesłanie skanów podpisanego porozumienia.
  4. Wprowadzenie danych do aplikacji – w okresie 7 dni od formalnego nawiązania współpracy wprowadzimy Państwa dane do naszego oprogramowania. Kwestią otwartą pozostaje sprawa dalszego uzupełniania terminów wywozu nieczystości. W zależność od potrzeb każda z Gmin może samodzielnie dodawać rozpiskę, lub powierzyć tą czynność naszej firmie.
  5. Wsparcie przez cały okres trwania umowy – gwarantujemy niezakłócone działanie naszego systemu przez cały okres trwania współpracy Służymy Państwu wsparciem przez 7 dni w tygodniu od rana do późnych godzin wieczornych . Czekamy również na Państwa sugestie dotyczące wprowadzania nowych funkcjonalności do aplikacji „Moje Odpady”. Żaden sygnał od Państwa nie zostanie przez nas zignorowany.
Przebieg wdrożenie aplikacji "Moje Odpady"
Przebieg wdrożenie aplikacji “Moje Odpady”