Oprogramowanie „Moje Odpady” na Androida oraz IOS powstało w celu usprawnienia kwestii administracyjnych związanych z wywozem nieczystości. Odbiorcami naszej aplikacji są mieszkańcy Gmin z całego kraju. Aby przeprowadzić wdrożenie narzędzia na podległym Państwu terenie, wystarczy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.
Procedura wdrożenia software’u jest prosta i przejrzysta. Wieloletnie doświadczenie, którym możemy się poszczycić sprawiło, że omawiany proces przebiega sprawnie i bezproblemowo. Wszelkie czynności związane z wprowadzeniem oprogramowania odbywają się podług następującego schematu:
Etapy wdrożenia aplikacji “Moje Odpady”
Spis treści:
ukryj
- Napisanie maila lub kontakt telefoniczny w celu poznania szczegółów współpracy z naszą firmą – jeśli wyrażacie Państwo gotowość do zainteresowania się naszym produktem, zapraszamy do kontaktu. Napisanie wiadomości z prośbą o ofertę będzie skutkować otrzymaniem specyfikacji „Moich Odpadów”. Mail zawierać będzie odnośniki do pobrania aplikacji, celem przeprowadzenia niezbędnych testów.
- Złożenie oferty cenowej – po pozytywnej weryfikacji produktu zaproponujemy Państwu abonament miesięczny za korzystanie z aplikacji w okresie objętym umową. Koszt zależny jest od liczby mieszkańców zameldowanych na danym obszarze. Zwykle nie powinien on być wyższy niż 1 grosz od osoby.
- Przesłanie draftu umowy – po zaakceptowaniu wspólnie poczynionych uzgodnień prześlemy do Państwa wzór umowy z prośbą o ewentualne uwagi i wypełnienie danych Zleceniodawcy. Tak przygotowany dokument będzie nakreślać zasady współdziałania. Po przeprowadzeniu ustaleń poprosimy Państwa o przesłanie skanów podpisanego porozumienia.
- Wprowadzenie danych do aplikacji – w okresie 7 dni od formalnego nawiązania współpracy wprowadzimy Państwa dane do naszego oprogramowania. Kwestią otwartą pozostaje sprawa dalszego uzupełniania terminów wywozu nieczystości. W zależność od potrzeb każda z Gmin może samodzielnie dodawać rozpiskę, lub powierzyć tą czynność naszej firmie.
- Wsparcie przez cały okres trwania umowy – gwarantujemy niezakłócone działanie naszego systemu przez cały okres trwania współpracy Służymy Państwu wsparciem przez 7 dni w tygodniu od rana do późnych godzin wieczornych . Czekamy również na Państwa sugestie dotyczące wprowadzania nowych funkcjonalności do aplikacji „Moje Odpady”. Żaden sygnał od Państwa nie zostanie przez nas zignorowany.