Planując budowę strony Internetowej warto pomyśleć o treściach, które chcielibyście Państwo umieścić w sieci. Dobrą praktyką jest poświęcenie odrobiny czas na przygotowanie artykułów, zdjęć, filmów oraz innych materiałów reklamowych. Zostawienie wszystkiego na ostatnią chwilę może spowodować, że witryna WWW będzie sprawiać wrażenie niedokończonej. Najważniejszym czynnikiem, które decyduje o powodzeniu danego przedsięwzięcia jest planowanie. Od tego co posiadamy zależeć będzie w dużej mierze budowa witryny. Sprawdźmy zatem wspólnie zawartość Państw dysków HDD. Warto przy tej okazji zwrócić szczególną uwagę na:
Planowanie budowy strony WWW – poradnik
Spis treści:
ukryj
- Artykuły – treść to jeden z najważniejszych czynników przyciągający nie tylko nowych klientów, ale również sprawiający, że strona osiąga wysokie pozycje. Wszystkie publikacje zawarte na stronie WWW powinny być unikalne. Jeśli macie Państwo problem z pisaniem, warto zlecić ten proces specjalistom. Artykuły powinny mieć minimum 300 słów i odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi.
- Zdjęcia – żyjemy w społeczeństwie, które bardziej ogląda niż czyta. Dobre zdjęcia mogę zwiększyć Państwa sprzedaż. Ważne są tutaj nie tylko ujęcia, ale również kwestie techniczne takie jak ostrość i balans kolorów. Nie warto wysyłać w świat wszystko co się posiada. Umieszczenie kilku tysięcy zdjęć, spowolni działanie Państwa zasobów Internetowych oraz sprawi, że witryna będzie sprawiać wrażenie nieuporządkowanej.
- Wideo – dobrodziejstwa serwisów streamujących wideo umożliwiają bezproblemowe umieszczenie filmów online. Jeśli posiadacie Państwo takowe zasoby, należy pomyśleć o ich umieszczeniu w Internecie. Filmy instruktarzowe, marketingowe i promocyjne skutecznie przyciągną uwagę potencjalnych odbiorców.
- Mapy i plany – jednym z czynników, które decydują o potrzebie zakupu strony Internetowej jest konieczność przestania bycia anonimowym. Warto w zakładce kontakt umieścić fotkę z siedzibą firmy i odpowiednią mapkę dojazdową.
- Logo w odpowiedniej rozdzielczości – duża część firm posiada swój znak graficzny. Kiedy jednak przychodzi konieczność jego użycia, okazuje się to niemożliwe. Jeśli posiadacie Państwo logo, które już na pierwszy rzut oka wydaje się zbyt małe, warto nawiązać kontakt z jego Wykonawcą. W oparciu o identyfikację wizualną grafik przygotuje zarys projektu strony Internetowej.