Pozycjonowanie czy Social Media?

2019-04-07 Łukasz Kamiński Projektowanie stron Internetowych Polska

Wielu właścicieli firm rozważa temat promocji swojego przedsięwzięcia w Internecie. Taki stan rzeczy skłania ich przede wszystkim ku kanałom Social Media. Nie zawsze jednak tego typu podejście jest łatwe do wdrożenia.

Bardzo często bywa, że sama obecność na takich portalach jak: Facebook, Twitter czy Instagram nie przynosi zamierzonego efektu. Trudność z postawieniem wszystkiego na jedną kartę polega na tym, że portale te wymagają sporego zaangażowania. Chcąc zaistnieć w tzw. kanałach Social trzeba się udzielać i to udzielać nie byle jak. Sprzedawanie swojej tożsamości i niejako życia online nie każdemu jednak przypadnie do gustu. I choć nie da się oddzielić przekazu społecznego od windowania pozycji witryny w wynikach wyszukiwania to czasami warto potraktować to pierwsze jedynie jako dodatek. Zwłaszcza jeśli sprzedajemy konkretne produkty lub usługi. Dobre miejsce w rankingu Google daje sposobność do:

Zalety pozycjonowania stron WWW

Social Media czy pozycjonowanie ?
Social Media czy pozycjonowanie ?

W chwili obecnej mamy do czynienia niejako z dwoma Internetami. Jeden z nich to kanały Social, a drugi stanowi to co możemy odnaleźć za pomocą paska wyszukiwarki. Nie da się ich rozgraniczyć, ale dla niektórych biznesów warto przesunąć ciężar swoich starań w stronę bardziej tradycyjnych rozwiązań.