Każdy wie, że lepiej wjechać gdzieś windą, niżli wejść po schodach. Nie tylko ze względu na ból w stawach, ale również podług szybkości dostania się we wskazane miejsce. Tak samo jest w biznesie. Istnieje wiele dźwigni, dzięki którym można znaleźć się na samym szczycie. Jedną z nich jest bezwzględnie pozycjonowanie. Widoczność danej domeny w rankingu Google sprzyja zdobywaniu nowych klientów i poszerzaniu rynków zbytu.
Tak stan rzeczy może sprawić, że Państwa interesy zupełnie zmienią swoje oblicze. Należy jednak pamiętać, aby działania spod znaku SEO były bezpieczne. Źle dobrana strategia marketingowa może przynieść więcej szkody niż pożytku. Wśród czynników decydujących o powodzeniu Państwa działań dominującą rolę pełni:
Pozycjonowanie windą do sukcesu
Spis treści:
ukryj
- Dobór odpowiednich słów kluczowych – konkurencja w Internecie zdaje się niemieć końca. Na wiele zapytań Google zwraca wyniki w postaci milionów hiperłączy. Czy istnieje realna szansa na pojawienie się w ścisłych topach ? To zależy od prawie 200 czynników. Warto jednak przeanalizować konkurencyjność danych fraz. Może się bowiem okazać, że oprócz wyrażeń kluczowych dla danej branży, istnieje szereg zwrotów, które również generują ruch. Rozszerzajmy zatem pola naszych poszukiwań o long taile.
- Optymalizacja strony WWW – nawet najlepsze linki nie pomogą w uzyskaniu satysfakcjonujących rezultatów pozycjonowania. Kluczem do sukcesu jest odpowiednia optymalizacja Państwa zasobów sieciowych. Przygotowanie odpowiednich nagłówków, opisów meta, zdjęć a także dodanie mapy witryny odsłoni drzemiący w stronie potencjał. Warto również pamiętać, aby Państwa wizytówka była przyjazna użytkowników smartfonów i tabletów. Mobile friendly to jeden z czynników plasujących stronę WWW w wyższych kategoriach zaszeregowania.
- Nienachalne zdobywanie odnośników – do ideału należy sytuacja kiedy to inni użytkownicy tworzą linki do Państwa portalu w sposób naturalny. Taki stan rzeczy występuje jednak niezwykle rzadko. Dlatego szczęściu trzeba pomóc. Powinno się jednak robić to w sposób rozważny. Najlepiej, kiedy hiperłącze pochodzi z portalu o podobnej tematyce do Państwa branży. Google lepiej traktuje nakierowane tematycznie linki o średniej sile intensywności. Nie działajcie Państwo w sposób masowy. Przy White Hat Seo ilość od dawna nie gra pierwszych skrzypiec.