Rola map Google w pozycjonowaniu lokalnym

2017-05-14 Łukasz Kamiński Strony Internetowe Grudziądz

Mapy od zawsze towarzyszyły człowiekowi. Z dawien dawna ich rolą było udzielanie wskazówek o dostaniu się  do miejsca, które było szczególnie istotne. W swojej historie mapy istotnie ewoluowały. Najpierw ryto je w kamieniu, później pieczołowicie rysowano, drukowano a dziś sprowadzane są do postaci elektronicznej.

Wiele żywotów odkrywców zostało poświęconych w celu przedstawienia obecnego wyglądu naszego globu. Zarysy kontynentów, wysp, masywów górskich, jezior i wodospadów tworzą razem zwizualizowaną płaszczyznę naszej egzystencji. Google do tego spektrum dodało również możliwość umieszczania informacji o firmach. I tu rozpoczyna się cała intryga. Dziś coraz częściej odchodzimy bowiem od map w formie papierowej. Użytkownicy szukają potrzebnych im informacji za pośrednictwem komputera, tabletu i smartfonu. Piracie poprzez mapy szukali skarbów, odkrywcy nowych lądów a klienci chcą znaleźć takie firmy jak Twoja. Umieszczenie informacji o lokalizacji Twojego przedsiębiorstwa poprzez usługę Google Moja Firma pozwala na:

Rola map Google w pozycjonowaniu lokalnym

 

Rola map Google w pozycjonowaniu lokalnym
Rola map Google w pozycjonowaniu lokalnym