Skuteczne słowa kluczowe to marzenie wielu przedsiębiorców. Poruszanie się w obszarze, który nie jest jeszcze eksploatowany daje gwarancję zysków i spokoju finansowego. Taki zaś można znaleźć nieomal w każdej branży. Nieważne czy zajmujemy się produkcja okien, czy też organizacją wycieczek na Mazury – zasady są identyczne. Ale jak znaleźć ten wymarzony produkt lub usługę ?
Trzeba tylko chcieć i umieć posługiwać się danymi, które można zaczerpnąć z Internetu. Człowiek u progu trzeciej dekady XXI wieku uzależnił się od sieci. Temat ten poruszaliśmy wielokrotnie. Z jednej strony może to być przekleństwem, a z drugiej ważnym sygnałem dla biznesmenów. Każdy kto korzysta z wyszukiwarki Google zostawia swoje ślady. Za pomocą odpowiednich narzędzi i odrobiny intuicji można owa znaki przełożyć na realne zyski. Aby tego dokonać wystarczy:
Skuteczne słowa kluczowe
- Poznać ilość zapytań na interesujące nas frazy – wpisując w pasek wyszukiwarki zapytanie o dany towar lub usługę posługujemy się zwykle podobnymi wyrażeniami. Osoba, która szuka używanych pojemników na odpady nie wpisze w pasek wyszukiwarki swoich oczekiwań dotyczących czekolady. Byłoby to kuriozalne. Odpowiednia analiza fraz kluczowych może być pomocna przy tworzeniu oferty asortymentowej. Wystarczy na coś się zdecydować, a następnie stworzyć lub zmodyfikować treść, którą umieszczacie Państwo online. W Internecie dostępnych jest wiele narzędzi, które zwracają wartości liczbowe dotyczące poszczególnych zapytań.
- Zestawić daną frazę kluczową z wynikami wyszukiwania – może się okazać, że dane słowo kluczowe, choć powszechnie wyszukiwane, nie daje wielkich szans na sukces. Mowa tutaj o frazach ogólnych takich jak choćby „pożyczki online” czy „samochody używane”. Dobre słowo kluczowe to takie, które jest często poszukiwane i zwraca niewiele wyników wyszukiwania. Inspiracją do obrania odpowiedniego azymutu mogą być także portale ogłoszeniowe oraz fora. Wątki w stylu „czy wie ktoś, gdzie kupić (…)?”, „czy wiecie może gdzie zamówić(…) ?” to zarzewie do podjęcia odpowiednich działań.
Recepta na zwiększenie sprzedaży wydaje się bardzo prosta. W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu. Jeśli sami nie macie czasu na poszukiwania, zrobimy to za Państwa.