Jednym z celów działania strony WWW jest pozyskiwanie wartościowego ruchu. To dzięki licznej liczbie odwiedzin jedne podmioty sprzedaję dobra i usługi, a inne mają z tym problem. Kluczem do prawidłowego funkcjonowania wyżej wymienionych mechanizmów jest dobór odpowiednich słów kluczowych.
Dzięki ekspozycji prawidłowych fraz mamy szansę na powodzenie prowadzonych przez nas przedsięwzięć. Listę słów kluczowych powinno się poszerzać tak, aby nie tylko nadążać za konkurencją, ale również odkrywać kolejne frazy sprzedażowe. Marketing treści to fascynująca podróż, która może przenieść Państwa biznes na inny level. Optymalne wykorzystanie „keywordów” sprawi, że:
Słowa kluczowe budują potencjał biznesu
Spis treści:
ukryj
- Strona zyska naturalną popularność – duży wpływ na miejsce w wynikach wyszukiwania ma odpowiedni content. Jeśli piszemy o tym, czego oczekuje społeczność Internetowa, możemy liczyć na pełne zrozumienie ze strony algorytmów. Nakierowanie artykułów na tematy około sprzedażowe może również sprawić, osoby zaglądające w dany zasób polecą go innym. Jeśli Państwa treści potrafią rozwiązać czyjś problem lub rozwiać wątpliwości to można założyć, że będą polecane „pocztą pantoflową”. Google doceni ten fakt, plasując daną witrynę na wysokiej pozycji w tworzonym przez siebie rankingu.
- Odkryte zostaną nowe obszary sprzedażowe – jeśli zagłębimy się w statystyki zbierane przez Google Analytics to możemy dojść do wielu ciekawych wniosków. Ich odpowiednia analiza może wzmocnić niektóre obszary sprzedażowe lub odkryć kolejne. Dzień w którym przeprowadzamy transakcję sprzedażową, łatwo zestawić z frazą wpisywaną a pasek wyszukiwania. Słowa kluczowe podpowiedzą nam również na jakie wyrażenie witryna wyświetlała się Internautom i których wyświetleń było najwięcej. Taka wiedza pozwoli nam w odpowiedni sposób zmodyfikować swoją ofertę i uczynić ją skuteczniejszą.
- Spadnę wydatki na reklamę – najbardziej kreatywną częścią poszukiwania słów kluczowych jest odnajdywanie zwrotów, które nie mają dużej konkurencji. Kiedy wyszukamy odpowiednią niszę to od sprzedania czegokolwiek dzieli nas jedynie krok. W efekcie może się okazać, że wcale do powodzenia naszych tematów nie są potrzebne wysokie miejsca na tzw. „frazy ogólne”. Znalezienie właściwego słowa kluczowego może być przysłowiową „żyłą złota”.