Fred – nowy update algorytmu Google

2017-03-15 Łukasz Kamiński Strony Internetowe Grudziądz

Kolejny update algorytmów Google za nami. Tym razem gigant z Mountain View dobrał się do stron, które posiadają niskiej jakości treści. Przez osoby działające w branży SEO aktualizacja ta nazwana została Fred ( 08.03.2017 r.). Z pobieżnych analiz wynika, że zmianami zostały dotknięte witryny „najeżone” słowami kluczowymi (profit keywords), nastawione tylko i wyłącznie na generowanie sztucznego ruchu. Nowe dziecko Google ma ponoć rankingować strony względem tego co nowego wnoszą do danej branży. Warto zatem pisząc artykuły, czy też posty zadbać o konkrety. Dobrą praktyką jest zatem umieszczanie danych liczbowych, infografik czy też czytelnych diagramów. Wszystkie tez zabiegi mają dać potencjalnym odbiorcom odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Update algorytmów Google ma zatem w swojej idei uskutecznić zdobycie informacji za pośrednictwem World Wide Web. Ale, czy aby na pewno powyższe zmiany wpływają korzystnie na dobro Internautów ?  Spójrzmy na temat obiektywnie. Google Algorithm Update to przede wszystkim:

Update algorytmu Google

 

Fred - nowy update algorytmu Google
Fred – nowy update algorytmu Google

 

Zapraszamy Państwa do dyskusji w temacie updatów algorytmu Google.