Każdy właściciel nowo powstałej strony WWW roztacza przed sobą wizję dotyczące korzyści z jej posiadania. Rzeczywistość jest jednak dość brutalna. Okazuje się, że samo jej wykonanie nie wystarcza do odniesienia sukcesu. Konkurencja w Internecie z każdym dniem staje się coraz większa. Większość przedsiębiorców dostrzega korzyści płynące z promocji przeprowadzanych online. Płynie z tego jeden wniosek. Rywalizacja o topowe miejsca w Google wymaga coraz większego zaangażowania.
Estetyczna strona WWW jest jedynie fundamentem pod cały szereg działań, które powinno się przeprowadzić, aby zaistnieć online. Przedsiębiorcy, którzy nie zaakceptują tych prawideł są skazani na mniejszą liczbę klientów pozyskiwanych z sieci. Warto o tym pamiętać, planując wydatki związane z marketingiem Internetowym. Zawierzenie opatrzności jest w tym przypadku błędem. Do podstawowych działań mających wpływ na uplasowanie się witryny na szczytach wyników wyszukiwania zaliczyć możemy:
Uplasuj się na szczytach wyników wyszukiwania
- Optymalizację strony WWW – optymalizacja w kontekście witryn Internetowych to przysłowiowy temat rzeka. W przypadku WordPress’a istnieje szereg narzędzi, które mogą ją wspomagać. Dostępne pluginy SEO dają okazję do łatwego i skutecznego przeprowadzenia zabiegów, mających na celu ekspozycję wybranych słów kluczowych. Uruchomienie witryny powinno także korelować z przygotowaniem mapy danego zasobu i utworzeniem profilu w Narzędziach Google dla Webamsterów.
- Rozsądne gospodarowanie treścią – algorytmy Google swoje działania opierają o analizę danych dostępnych pod danym adresem URL. Krótkie lub odtwórcze informacje pochodzące z innych stron WWW nie są dobrze postrzegane przez roboty indeksujące sieć. Ocena danej witryny w dużej mierze zależy więc od informacji, które są na niej gromadzone. Udoskonalanie warstwy słownej należy opierać o regularne dodawanie nowych artykułów oraz postów.
- Pozyskanie wartościowych linków – odnośniki kierujące do Państwa strony Internetowej podnoszą jej wartość w kontekście miejsca w rankingu Google. Twórcy największego na świecie algorytmu, odpowiadającego za wyniki wyszukiwania wychodzą z założenia, że jeśli dana strona jest wartościowa, to jej adres powinien pojawiać się na innych witrynach WWW. Linkowanie nie powinno być jednak nachalne. W zdobywaniu kolejnych odnośników nie należy stawiać na ilość, ale na jakość. Kolejne hiperłącza trzeba umieszczać w taki sposób, aby jak najbardziej symulować zachowanie użytkowników.
Jeśli macie Państwo dylemat co zrobić w celu zwiększenia popularności Państwa strony WWW, zapraszamy do kontaktu z naszą firmą.