Wielojęzyczna strona WWW jest elementem wpływającym pozytywnie na wizerunek marki oraz może zwiększyć jej obecność na rynkach zagranicznych. Z uwagi na postępujące procesy globalizacji i bytność Polski w strukturach Unii Europejskiej, coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na przetłumaczenie swoich zasobów Internetowych. Dzięki działaniom związanym z lokalizacją językową firmy zyskują pewną wartość dodaną, która najmocniej objawia się w następujących elementach:
Wielojęzyczna strona WWW – zalety
Spis treści:
ukryj
- Dotarcie do większego grona odbiorców – wielojęzyczna strona WWW to przede wszystkim okazja do przełamania barier językowych. Żaden inny czynnik, nie wpłynie równie motywująco, do kupna towaru bądź usługi jak treści pisane w ojczystym języku danej narodowości. Skutecznie przetłumaczone treści reklamowe wpływają pozytywnie na rozwój sprzedaży tradycyjnej oraz online.
- Zwiększenie ruchu z wyszukiwarek – wielojęzyczna strona WWW, poprzez umieszczona treści daje sygnał algorytmom wyszukiwarek, że nie warto jej pomijać w wynikach wyszukiwania. Treści muszą być jednak tak przygotowane, aby spełniały założenia SEO. Mowa tutaj o takich elementach jak choćby nasycenie artykułów słowami kluczowymi.
- Większy prestiż przedsiębiorstwa – przetłumaczona strona WWW zwiększa prestiż przedsiębiorstwa. Odwiedzający daną witrynę już na pierwszy rzut oka widzą, że mają do czynienia z firmą o zasięgu międzynarodowym. Łatwiej jest pozyskać kontrahenta lub partnera gospodarczego markom, które budzą zaufanie. Należy jednak uważać i wymagać od firm projektujących strony Internetowe, aby lokalizacja językowa była w odpowiedni sposób wdrożona. Najczęściej odbywa się to za pomocą flag umieszczonych w prawym, górnym rogu ekranu. Po kliknięciu w odpowiednią ikonę treści zostają automatyczne załadowane w docelowym języku. Uwidocznienie możliwości translacji sprawia, że zmniejsza się tzw. współczynnik odrzuceń.
- Pozytywny wpływ na miejsce w rankingu wyszukiwania – przetłumaczona strona WWW powinna mieć swoje odzwierciedlenie w prawidłowo przygotowanej mapie witryny. Jak dobrze wiemy, algorytmy wyszukiwarek, bardzo duże znaczenie przywiązują do treści. Im treść jest pełniejsza, tym zwracany wynik może być wyższy. Przetłumaczona strona WWW to olbrzymie zaplecze pozycjonerskie i warte uwagi narzędzie marketingowe.
NET-KREATOR jest oficjalnym partnerem biura tłumaczeń online Protlumaczenia.pl . Zamawiając u nas stronę WWW zyskujecie Państwo gwarancję otrzymania najniższej ceny na jej lokalizację w dowolnym języku obcym. Zapraszamy do kooperacji.