Współczesny biznes bardzo dużą rolę przywiązuje do Internetu. Od strony tak popytu jak i podaży, znaczenie sieci z każdym rokiem jest coraz większe. Powyższe jest konsekwencją łatwego przejścia w tryb online oraz wygody w korzystaniu z niej. Każdego roku pojawiają się nowe rozwiązania, które sprawiają że cyfrowy świat, coraz bardziej przenika ten realny.
Stan ten pogłębiło upowszechnienie się smartfonów, tabletów oraz innych urządzeń przenośnych, które zabieramy ze sobą nieomal wszędzie. Powiadomienia z portali społecznościowych otrzymujemy w kościele, na randce i podczas wycieczki w Bieszczady. Z punktu widzenia właściciela firmy nie można przespać takiego stanu rzeczy i dać sobie szansę na bycie znalezionym. Łatwe odnajdywanie Państwa oferty można uskutecznić poprzez:
Zwiększanie szans na bycie odnalezionym w Internecie
- Budowę ciekawej i stale aktualnej strony WWW – w dzisiejszych czasach nie można podchodzić do strony WWW jako do czegoś co jest statyczne. Witryna Internetowa powinna rozwijać się wraz z Państwa biznesem. Trzeba dokładać do niej kolejne cegiełki i tym samym „ściągać na nią” coraz to nowych odwiedzających. Receptą na poprawę wskaźników SEO jest częste publikowanie nowych artykułów, postów oraz zdjęć. Pisząc dużo mamy większą szansę, że kogoś zainteresuje to co mamy do powiedzenia.
- Dodawanie ogłoszeń – najtrudniejszym etapem w rozwoju każdego przedsięwzięcia Internetowego jest jego początek. Uruchamiając stronę Internetową nie możemy liczyć „od startu” na setki klientów, którzy euforycznie chwycą za telefon, wybierając nasz numer. Prawda jest niestety brutalna. „Świeży” adres URL odwiedzamy jedynie my sami i nasi najbliżsi. Dlatego nie ma co się łudzić, przez pierwsze 2, 3 miesiące musimy zdać się na rozwiązania alternatywne. Odpowiedni poziomu ruchu jest jednak możliwy do osiągnięcia przez publikację ogłoszeń czy reklam w zasobach, które są do tego przeznaczone (np. OLX, Ogłaszamy 24, regionalne portale ogłoszeniowe).
- Wykorzystanie map Google – mapki Google to największy dar, jaki mogły otrzymać firmy o zasięgu lokalnym. Spory wzrost klienteli może bowiem przynieść publikacja naszego wpisu w Google Moja Firma. W większość przypadków mapki wyświetlają się jeszcze przed organicznymi wynikami wyszukiwania, a bezpośrednio za płatnymi wpisami Adwords. Wykorzystanie map Google to bezpłatny i skuteczny sposób na promocję przedsiębiorstwa w najbliższym otoczeniu.