Wynajem kontenerów na odpady budowlane oraz przemysłowe stanowi jeden z obszarów działalności większości firm wywozowych. Usługi tego typu dedykowane są nie tylko klientom indywidualnym, ale również innym przedsiębiorstwom. Z reguły ich cechą charakterystyczną jest duży stopień rozdrobienia. Z tego właśnie względu nie tak łatwo zapanować nad poszczególnymi procesami. Prowadzenie ręcznych kartotek nie zawsze przynosi oczekiwany efekt. Nieprawidłowości takie jak: nieautoryzowane kursy, kradzieże pojemników i „puste” przebiegi przynoszą Państwu straty. Te zaś wpływają w sposób znaczący na wynik finansowy i konkurencyjność rynkową. Warto zatem wyposażyć Państwa personel w narzędzie, które poprawi jakość obsługi klienta. Moduł „Dyspozytor”, będący elementem naszego oprogramowania dla firm komunalnych pozwala na:
Planowanie kursów i łatwy wgląd w przyjęte zlecenia – zadaniem platformy odpadowej Waste 24 jest całościowa obsługa procesów logistycznych zachodzących w Państwa firmach. Przy projektowaniu naszych rozwiązań wsłuchiwaliśmy się w potrzeby praktyków. Jedną z nich była konieczność szybkiego sprawdzenia bieżącego zakresu prac. Efekt ten uzyskaliśmy za pośrednictwem filtrów, dzięki którym można wygenerować niezbędne dane. Możliwość przeprowadzenia analizy przyczynia się do efektywniejszego układania planu pracy i zmniejsza koszty transportu.
Posiadanie dokładnej wiedzy o usytuowaniu kontenerów – moduł „Dyspozytor” współgra z aplikacją Android o nazwie „Inwentaryzator”. Nałożenie na kierowców obowiązku wykonania zdjęcia z podstawienia pojemnikaspowoduje, że każdy punkt zostanie nałożony na cyfrowe mapy Google. W każdej chwili wiadomo będzie, gdzie znajduje się Państwa majątek. Fotografia udokumentuje ponadto stan techniczny zbiornika i będzie pomocna przy ewentualnych roszczeniach.
Przygotowywanie dyspozycji – zamówienia na kontenery mogą napływać różnymi kanałami komunikacji. Rozmowa telefoniczna, faks czy też e–mail to tylko niektóre z form zasilania strumienia danych. Nasz skrypt wychodzi naprzeciw oczekiwaniom logistyków i zawiera formularz łatwego dodawania zleceń. Software zapamiętuje wprowadzone elementy, dzięki czemu nie trzeba powielać tych samych informacji. Przygotowanie „trasówek” dla pracowników odbywa się poprzez kilka kliknięć myszką. Opcjonalnie polecenia mogą być przekazywane na smartfony lub tablety z ominięciem formy papierowej.
Raportowanie – moduł „ Dyspozytor” wyposażony został w narzędzia statystyczne, które wspomagają pracę działu rozliczeniowego. W każdej chwili można poznać bieżący wolumen sprzedaży z podziałem na kontrahentów, kod odpadu lub zakres czasu.