Większość z nas potrzebnych informacji poszukuje w Internecie. Wpływ na taki stan rzeczy ma bardzo wiele czynników. Korzystanie z Globalnej Sieci Stron WWW jest przede wszystkim wygodne. W oka mgnieniu można uzyskać wszystkie niezbędne dane i dokonać właściwych wyborów zakupowych. Nic dziwnego, że firmy traktują Internet jako przestrzeń do rozwoju. Nieomal każda jednostka gospodarcza posiada swoją sieciową tożsamość.
Przedsiębiorstwa chcą być odnajdywane w rankingu wyszukiwania. Wysokie pozycje przekładają się na zwiększenie sprzedaży, a co za tym idzie na stabilność ekonomiczną. Jak jednak nie zmarnować potencjały tkwiącego w Państwa domenach ? Do sprawy trzeba podejść poważnie. Promocja w Internecie nie jest zajęciem na pół etatu. W codziennych zabiegać nie można pominąć takich kwestii jak:
Strony WWW jako element przewagi konkurencyjnej
- Bezpieczeństwo – strony oparte o popularne CMS bardzo często narażone są na ataki. W porównaniu do innych rozwiązań są jednak o wiele tańsze. Na WordPressie opiera się około 60 % projektów, tworzonych obecnie przez Webamsterów. Problemy techniczne nie należą jednak do rzadkości. Warto Państwa system zarządzania treścią odpowiednio zabezpieczyć. Mogą w tym pomóc darmowe pluginy oraz te klasy premium.
- Backup – chyba najgorsze co może się zdarzyć Państwa firmie to utrata posiadanej witryny WWW. Jedną z przyczyn takiego obrotu sprawy może być awaria serwera. Nie powinno się zatem zapominać o wykonywaniu kopii bezpieczeństwa. Każda aktualizacja treści powinna mieć swoje odzwierciedlenie w plikach zgromadzonych na lokalnym dysku HDD. WordPress zapewnia Państwu taką możliwość za pośrednictwem wtyczki: All-in-One WP Migration.
- Rozsądne linkowania – temat zdobywania odnośników do strony WWW poruszaliśmy już wielokrotnie. Nadal jednak zwracacie się Państwo do nas z pytaniami: jak właściwie linkować ? Nie ma na to jednoznacznej recepty. Pewne jest jednak jedno. Trzeba to robić rozsądnie. Jedno dobre hiperłącze jest warte więcej niż 1000 śmieciowych.
- Budowanie treści – żeby linkować, to trzeba mieć najpierw co. Wielu właścicieli witryn WWW zapomina o tym fakcie. Często spotykamy się z witrynami, które mają w swojej treści po 2 lub 3 zdania. Czegoś takiego nie da się jednak wypromować. Content napędza cały biznes sieciowy. To właśnie słowo pisane jest motorem marketingu Internetowego. Jeśli Państwa witryna jest pod tym względem uboga, nie pomoże jej nic. Powinno się dbać o dodawanie nowych artykułów oraz postów.
