Tworzenie obrazu firmy w sieci to jedno z ważniejszych wyzwań marketingowych obecnych czasów. Internet jest dzisiaj pierwszym źródłem informacji. Budowanie potencjału firmy można podzielić na kilka etapów. Wszystko rozpoczyna się od rynków lokalnych.
To tutaj można wypłynąć na szerokie wody. Swoje działania należy jednak prowadzić rozsądnie, przy zachowaniu odpowiedniego planu. Choć każda branża jest inna to istnieje jednak wspólny mianownik owych aktywności. Chcąc osiągnąć sukces w Internecie należy:
Tworzenie obrazu firmy w sieci
Spis treści:
ukryj
- Często aktualizować treści, znajdujące się na stronie WWW – nawet najładniejsza witryna Internetowa nie obroni się bez treści. Wielokrotnie podkreślaliśmy, że content jest jedną z podstaw działań z zakresu SEO. Nowe artykuły, posty i informacje mogą pozytywnie wpłynąć na pozycję witryny w Serpach. Materiały zgromadzone na poszczególnych podstronach są również okazją do informowania klientów o aktualnościach z życia przedsiębiorstwa. Promocje, okazjonalne obniżki cen, czy szczególnie poszukiwane produkty mogą zachęcić Państwa odbiorców do wizyty w firmie. Ta zaś może przełożyć się na zwiększenie sprzedaży.
- Korzystanie z programu reklamowego Google Adwords – gigant z USA wpływa na współczesny obraz Internetu. Wyszukiwarka Google jest dzisiaj pierwszym źródłem informacji. Powinno się więc zadbać o odpowiednią widoczność strony w rankingu Google. Nawet wysokie pozycje należy zatem poprzeć reklamą kontekstową. Przeznaczenie części budżetu reklamowego na linki sponsorowane pozwoli zaznaczyć Państwa obecność na samej górze wyników organicznych. Ograniczycie Państwo tym samym wpływ firm zewnętrznych na rynek lokalny.
- Linkowanie z nazwą miejscowości w Anchorze – jeśli działacie Państwo na rynkach lokalnych, musicie zadbać o właściwy profil linkowy promowanej strony WWW. Katalogi stron Internetowych, artykuły sponsorowane oraz odnośnik z Social Media są doskonałym źródłem do uplasowania się na szczytach notowań Google. W tytułach wpisać warto pokusić się o wskazanie nazwy miejscowości. Pamiętajmy przy tym, że treści umieszczamy nie tylko dla robotów, ale również dla ludzi. Zadbajmy więc o jak najbardziej naturalny i zjadliwy język. Google nie lubi treści, które są niegramatyczne i napisane jedynie w celu poprawy pozycji linkowanej domeny.