Firmowa strona WWW to jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych prowadzonych przez współczesne przedsiębiorstwa.
Nie sposób przecenić korzyści jakie niesie za sobą bytność w Internecie. Dobrze przygotowana i widoczna witryna może wznieść Państwa biznes na zdecydowanie wyższy poziom. Wśród korzyści wynikających z reklamy w Internecie prym wiodą:
Firmowa strona WWW
Spis treści:
ukryj
- Szeroki dostęp do Internetu – według badań GUS pochodzących z 2015 roku dostęp do sieci posiada nieomal 75 % Polaków. Blisko ¾ z nas może zatem sprawdzić ofertę Państwa firmy i zostać jej potencjalnym klientem. Liczby w tym przypadku nie kłamią. Internet to dziś główne źródło informacji gospodarczej.
- Dynamiczne przedstawienie oferty Państwa firmy – strona firmowa oparta o system zarządzania treścią może być w łatwy sposób edytowana. Proste umieszczanie informacji pozwala szybko reagować na działania konkurencji. Stały kontakt z klientem przyczyna się do utrzymania więzi konsumenckich.
- Najlepszy stosunek skuteczności do ceny – promocja w sieci jest relatywnie tania. Przygotowanie firmowej strony WWW nie kosztuje majątku. Warto o tym pamiętać analizując różnorodne działania marketingowe. Witryna Internetowa to ulotka wielokrotnego użytku. Od jej właściwego przygotowania zależy potencjalna ilość odbiorców. Topowe przedsiębiorstwa z poszczególnych branż notują odwiedziny rzędu kilkuset tysięcy miesięcznie.
- Zainteresowanie ofertą konkretnej grupy docelowej – wyobraźmy sobie słoneczny dzień w jednym z centrów dużego miasta. Idziemy na spacer i zewsząd otrzymujemy ulotki od osób uprawiających marketing bezpośredni. Nikogo nie interesuje, że jesteśmy tutaj akurat przejazdem. Mało prawdopodobne jest więc wykazanie przez nas zainteresowania wieczorną szkołą tańca. Z reklamą w Internecie jest trochę inaczej. Klient poszukuje doprecyzowanych informacji. Osoba, która chce kupić buty nie trafi na stronę z przysłowiowego producenta parówek.
- Podniesienie prestiżu firmy – strona firmowa czyni Państwa „większymi” i lepiej postrzeganymi przez rynek. W dobie wszechobecności wszystkiego warto ubrać „obcasy” w postaci własnego adresu WWW. Nawet jeśli na chwilę obecną nie wykazujecie Państwo takiej chęci, warto pomyśleć o przyszłości. 80 % konsumentów poszukuje informacji o firmach w Internecie. Tylko od Państwa zależy, czy uda im się trafić na Państwa.