Fakt, że 80 % przychodów, osiąganych jest przez firmy lokalnie musi motywować do zadbania o promocję w najbliższej okolicy. Chęć przyciągnięcia jak największej rzeszy klientów towarzyszy każdemu przedsiębiorcy. Zwiększenie sprzedaży jest bowiem najlepszą metodą na zrównoważony rozwój. Na chwilę obecną, Internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji gospodarczej.
Nie dziwi zatem fakt, że poszczególne biznesy chcą być zauważone online. W erze totalnej obfitości wszystkiego przewagę konkurencyjną uzyskuje się jednak bardzo ciężko. Potrzebna jest do tego niezbędna wiedza. Tą zaś można posiąść samemu lub zaufać podmiotom, które są wyspecjalizowane w zdobywaniu klientów przez sieć. W kontekście omawianego rodzaju promocji bardzo ważną rolę odgrywa usługa „Google Moja Firma”. Przygotowanie odpowiedniego profilu może pomóc Państwu w znacznym oddziaływaniu na miejscowy rynek. Dzięki wyżej wymienionej usłudze możliwe będzie:
Utworzenie profilu w Google Moja Firma
- Ustawieniu znacznika z nazwą firmy na mapach Google – promocja za pośrednictwem „Google Moja Firma” nanosi adres Państwa przedsiębiorstwa na mapy Giganta z Mountain View. Korzysta z nich najwyższy odsetek społeczeństwa. Dodanie znacznika znacząco wpływa na wyniki wyszukiwania. Bezpośrednio po wpisaniu danej frazy w wynikach wyszukiwania bardzo często pojawia się mapa z adresami i telefonami do podmiotów, które oferują dany rodzaj usługi. Niskie pozycje w rankingu wyszukiwania można poniekąd zbilansować utworzeniem odpowiedniego profilu. Dodanie firmy do tzw. „mapek” może być doskonałą metodą na pozyskanie kontrahentów.
- Zdobywanie pozytywnych komentarzy od klientów – przy decyzjach zakupowych bardzo często kierujemy się liczbą „gwiazdek” uzyskanych przez danego przedsiębiorcę. Te zaś wynikają z ocen przyznanych Państwu przez klientów. Wiele osób korzystających z urządzeń mobilnych uczestniczy w programie „Lokalnych przewodników Google”. Opinie pojawiają się zatem znaczniej częściej niż kiedyś. Jeśli dana oferta spełnia potrzeby rynku, bez trudu znajdzie swoich odbiorców.
- Zwiększenie zaufania do danej witryny WWW – zweryfikowanie adresu firmy przez Google, sprawia, że staje się ona bardziej wiarygodna w oczach algorytmów. Można zaryzykować stwierdzeniem, że jest to jeden z czynników rankingowych. Strony Internetowe skorelowane z wizytówką w ‘Google Moja Firma” osiągają wyższe pozycje w wynikach organicznych.
Profil w “Google Moja Firma” można utworzyć tutaj lub zapytać nas o pomoc.