Treść to jedna z istotniejszych zmiennych, wpływających na pozycję strony WWW w rankingu Google. Bez dobrze przygotowanych artykułów witryna Internetowa nie jest w stanie odsłonić swojego potencjału. Zdawkowe informacje na temat prowadzonego przez Państwa biznesu nie wystarczą do spełnienia wymagań algorytmów. Nie każdy przedsiębiorca ma jednak na tyle „lekkie pióro”, żeby w prosty i jasny sposób opisywać swoją działalność.
W takiej sytuacji warto rozważyć rozwiązania outsourcingowe. Powierzenie zadanie polegającego na stworzeniu poszczególnych opisów profesjonalistom, może być bardzo opłacalne. Za pomocą słowa pisanego można wpływać na decyzje konsumentów. Treść ma moc perswazji, którą można kontrolować poprzez:
Treść ma moc perswazji
Spis treści: ukryj
- Systematyczne aktualizowanie posiadanych zasobów – każda z nas posiada swoje ulubione strony WWW. Zaglądamy na nie po kilka razy dziennie, szukając interesujących treści. W gronie lojalnych użytkowników istnieje ogromny potencjał sprzedażowy. Ludzie, którzy regularnie odwiedzają dany URL w końcu dokonają określonego zakupu. Jeśli ich wybór okaże się trafiony, z pewnością będą chcieli go powtórzyć po raz kolejny. Największe marki dawno zrozumiały powyższe prawidła. Przyzwyczajanie odbiorcy do wyrobienia w sobie nawyku odwiedzania Państwa witryny jest najtańszą metodą na pozyskanie stałych klientów. Dodawanie postów tematycznie związanych z daną dziedziną uczyni z Państwa ekspertów.
- Stosowanie zachęt – osoby plażujące na rodzimym wybrzeżu bardzo często mają do czynienia ze sprzedawcami oferującymi kukurydzę w kolbach lub lody. Hitem ostatnich dni w serwisie Youtube.com (https://www.youtube.com/watch?v=CZgxilLIm1g) jest Pan oferujący swoim klientom galaretki. Zachęca on w przezabawny sposób konsumentów do nabycia ochładzających przekąsek z żelatyny. I o dziwno jest na tyle skuteczny, że jego wyczyny stały się rozpoznawalne. Przedsiębiorca, posiadający własną stronę WWW może dokonać tego samego. Informowanie klientów o promocjach, bonifikatach czy obniżkach stawek motywuje ich do działania. Treści zgromadzone online są skutecznym nośnikiem informacji handlowej.
- Uwiarygodnianie swoich poczynań biznesowych – chciałoby się powiedzieć, że ile przedsiębiorców, tyle przeróżnych ambicji. Część z nas chce zostać liderem swojej branży, a jeszcze inni wybierają działania opierające się na ekspansji zagranicznej. Cokolwiek jednak postanowicie Państwo, warto o tym mówić i pisać. Firma, które planuje działania na arenie międzynarodowej powinna pochwalić się udanymi wdrożeniami a potencjalny hegemon w danej dziedzinie opisać swoją obecność na targach. Przygotowanie fotorelacji okraszonej trafnie dobranymi sentencjami, nie tylko wzmocni sprzedaż, ale również uwiarygodni Państwa poczynania.
