Posiadanie strony WWW to jeden z wymogów obecnej rzeczywistości biznesowej. Większa część społeczeństwa poszukuje bowiem towarów i usług online. Bez własnych zasobów sieciowych skazujemy się na niechybną porażkę. Internet jest pierwszym źródłem wiedzy i rozrywki.
Nie dziwi zatem fakt, że brak witryny Internetowej może skutkować obniżeniem Państwa dochodów. Inwestycja w marketing Internetowy cechuje się wysoką stopą zwrotu. Koszt założenia strony WWW nie jest wysoki, a powoduje znaczne korzyści. Dana firma z dnia na dzień przestaje być anonimowa. Dla uczestników gry rynkowej taki podmiot staje się bardziej wiarygodny. Chętniej kupuje się w przedsiębiorstwach, które udostępniają ogółowi dane na temat swojej działalności. Lekceważenie tego faktu negatywnie wpłynie na generowane przez Państwa obroty. Witrynę Internetową należy traktować jak swojego rodzaju narzędzie. Jej obecność pozytywnie przyczyni się do:
Posiadanie strony Internetowej
- Optymalizacji kosztów reklamy – prowadzenie działalności gospodarczej jest nieustanną walką o byt. Państwa powodzenie zależy od analizy setek parametrów ekonomicznych. Roczny koszt utrzymania witryny WWW ogranicza się do przedłużenia ważności domeny oraz konta hostingowego. Łącznie nie powinien on przekroczyć 200 PLN. W skali miesiąca to mniej niż 20 PLN. Za taką kwotę nie sposób wydrukować ulotek czy wykonać długopisów firmowych.
- Zwiększenia zasięgu oddziaływania – Internet nie zna granic. Konsumenci przyzwyczaili się do zakupów online i zwykle pozostają wierni swoim wyborom. Posiadając stronę Internetową lub sklep online można stworzyć dodatkowy kanał dystrybucji. Witryna WWW wzmocni Państwa sprzedaż i przyczyni się do budowania świadomości marki.
- Poprawienie relacji z klientami – przewaga strony Internetowej nad tradycyjnymi formami reklamy nie podlega żadnej dyskusji. Wyższość ta jest co najmniej dwufazowa. Zakładając witrynę WWW można bez trudu zareagować na potrzeby rynku. Jest to niezwykle ważne w dobie ciągle zmieniających się warunków konkurencji. Kolejna kwestia to sposobność do otrzymania informacji zwrotnej. Mail lub sygnał społecznościowy stanowi cenną wiadomość dla Szefów i właścicieli firm. Witryna WWW buduje zatem przestrzeń do poprawy komunikacji. Budowanie pozytywnych relacji z klientami w perspektywie czasu jest niezwykle opłacalne.